سلام خانما نعوزینک برا اشتها خوبه

۱ پاسخ

سلام اره پسرم سرماخورده اشتها به غذا نداشت
دکتر براش نئوزینک نوشت گفت اشتهاش رو بیشتر میکنه.
البته من هنوز نگرفتم

سوال های مرتبط

مامان نادیا و یاسین مامان نادیا و یاسین ۱ سالگی