سخت بود
سبک بود مثل چهارماهگی
روز اول با پارکید کنترل شد ولی شب تا صبح تب داشت
شیرش رو کامل نخورد
و روز دوم همش نق میزد و شبش هم با پا درد و گریه سوزناک خوابش برد
خداروشکر روز سوم اوکی شد
برا دخترم از دو و ۴ ماهگی سخت تر بود
اعتصاب شیر…تب زیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.