سلام مامانا بایید از تجربه واکسن 6 ماهگی بگید

۳ پاسخ

دیگه خواهر هربچه ای یه مدله
یکی تب میکنه یکی اشتهاش کورمیشه وووو
نمیشه مقایسه کرد.بچه های من فقط چندساعت درد داشتن همین

هیچی ازوقتی واکسن زدم ازروز دوم غذانخورد بهونه گیرشده نق نقوشده شبابیخواب شده نمبدونم چه عوارضی داره

اذیتت کننده بود یان؟؟

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۶ ماهگی
مامان معجزه خدا💙 مامان معجزه خدا💙 ۸ ماهگی
مامان بچه مامان بچه ۱ سالگی