۲ پاسخ

نه،برنج رو بپز بعد که از شعله برداشتی شیرخشک اضافه کن

نمیشه حرارت داد
ولی میتونی بپزیدبعد با شیرخشک رقیق کنید

سوال های مرتبط

مامان فاطمه وعلی💙 مامان فاطمه وعلی💙 ۱۷ ماهگی
مامان آرامشمم🤍 مامان آرامشمم🤍 ۱ سالگی
مامان آیرا مامان آیرا ۱۷ ماهگی
مامان Vala مامان Vala هفته سی‌وسوم بارداری