من ک برا پسرم ۶سال پیش انجام میدادم بگم الان خز شده؟
بنظرم خز نمیشه طبق مد پیشرفته تر و قشنگ تر میشن عکسا
مثلاً ماله پسرم ساده تر بود ولی دوسشون دارم🫠
منم دوستدارم بگیرم برا پسرم ک همه رو گرفتم جز ۱۰ ماهگی و ۱۱ماهگی برا دخترممفعلا ۱ماهگیشو گرفتم ۲ماهگیشو نگرفتم دیروزهم ۳ماهه شد هنوز نگرفتم دل دماغ ندارم 🫠
من اصلا آتلیه نبردم تو دلم مونده کاش میبردم همش تو خونه گرفتم
دختر ناز مامانش🥰❤️
اینم ماهگردش تا هشت ماهگی نه و ده و یازده ماهگی و عکس دندونی و یلدا هم دارم اما هنوز ندادم چاپ کنه عکس تولد هم چون نت ها قطعه تو آتلیه هست نمیشه فعلا ادیت کرد
اینم برا وقتی که دنیا اومده بود
این تیکه هست
عزیزم کجاش خزعکس یادگاریه و همیشه دوسداشتنی من هر چندتا بچه داشته باشم انجام میدم براشون
باشه پیام میدم
من میخوام اینجوری ادیت کنم ۱۲تاشو بزارم کنار هم مثل شما من تو خونه گرفتم همش هم اکثر رو تختشه و از این مکعب های تاریخ خریده بودم با اونا میگرفتم ولی همش تو هایلات استوریمه گوشی عوض کردم تو این گوشی نیست ایشالاه اینستا باز شد برمیدارم
به نظرم عکاسی ماهگرد خیلی خوبه
تغییرات بچه هاتوی۱سال اول خیلی خیلی زیاده
یادگاری میمونه
این ماهگرد های پسر من
من میبردم اتلیه
من برا دومیم دارم میکنم
من همشو تو یک مدل گرفتم که تغییر قشنگ حس بشه 😅
از اخرم کلیپ کردم به نظرم قشنگ شده
ای خدا ده ماهگیشو چ نازه
چرا خز بنظرم قشنگه هرلحظه ثبت بشه
چه توانی داری به دومی فکر میکنی🤣😁
باحاله که خداحفظش کنه
۶ ماهگی کامل نیفتاده تو عکس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.