۹ پاسخ

بچه منم یبوست داره دکتر بردم گفت گلیسیرین ۱سی سی تزریق کن به مقعدش

سلام پنج قطره روغن بادام شیرین بده بهش یا قطره بی بی کر

شیاف بذارید اگه سه روز میگذره ازیبوستش .

بهش پدی لاکت بده صبحا ۱۰قطره تا روده هاش بتونه مرتب کارکنه

من مقعدش رو باروغن زیتون چرب میکنم
داخلش رو نه ها فقط بیرونش

شیرخودتومیدی؟اگ شیرخشک میدی ک بهش نمیسازه

تواین سن کلا اینجوریه بچه

بی بی کر نمیدی بهش قطره اش رو خیلی خوبه

عزیزم ببرید دکتر ویریت بشه معمولا قطره تجویز میکنن

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی