۳ پاسخ

خب نباید گوشی دستت بگیری
من هروقت خوابه میام سراغ گوشی
البته از یه طرف کار خونه و بچه داری نمیزاره زیاد گوشی به دست بشم😂
ولی خب وقتی بیداره باهاش بازی می‌کنم خوابید میام تو گوشی
الانم رفته خونه مامانم پیش خالش ی کم بمونه😁

وااای پسر منم دیونم کرده

دختر منم هم گوشی بر میدارم میاد گوشی میخاد

سوال های مرتبط