عزیزم انشالله خیلی زود خوب میشه میرین خونه
ولی یهویی اینجوری هی مریض میشید بنظرم از چشم زخم
من اعتقاد دارم
یه گوسفندی خروسی چیزی قربونی کنید از دفع شع
از تاپیکات متوجه شدم که رفتید خونتون ملت فکر میکنن تو این گرونی از پول پارو میکنین از طرفی دوتام بچه بزرگ کردی راحت و بی دغدغه
دیگه نمیگن که پدرت داره درمیاد چند ساله زابراهی تا بری سر خونه زندگیت
اینم که گفتم ناراحت نشی
چون خودم تجربه کردم
دخترام ۶ماهشون بود مریض شدن بستری شدن بعدشم هی زود به زود مریض میشدیم هممون هی ضرر مالی و جانی داشتیم
تا اینکه من زود زود صدقه دراوردم بچه هارو کمتر بردم بیرون هرجا مجلسی چیزی بود یا نمیرفتم یا بچه هارو نمیبردم
الان یکم بهتر شده
ولی بازم بعضیا عقلشون به چشمشونه میشنوم که میگن شانس داره دوتا بچه راحت بزرگ کرد و..... بخدا از توی خونه خبر ندارن که
ایشالله به زودی خوب میشن 😔
مامان دوقلو ناز حال کوچولو چه طور؟دکتر گفت چند روز باید بستری بشه؟
بستری شدن بچه ادمو داغون میکنه ایشالا زود صحیح و سالم برگردید خونه
من بچم دوبار تا حالا بستری شده
خوب میشه خدا بززگه
ای بابا ناراحت شدم از تاپیکت
الهی زودتر خوب بشه دسته گلت برین پیش اون یکی دخترنازت
ای بابا.ایشالله زودی خوب بشه.
عزیزم انشالله زودتر خوب بشه
عزیزم.خدا لعنت کنه دکتر بیشعور رو.🥺
آن شااللخ خوب شد
الهی بمیرم خدا کمکش کنه خیلی سخته با دوتا بچه. ایشالا زود خوب میشه
لباس نی نی میفروشم ت تایپیکام عکس گذاشتم خوشت اومد بیا روبیکا کانال دارم قیمت حراجی😁
الهی بگردم عزیزم نترس چیزی نیست بستری بشه برای خودش خوبه ک دارو بگیره زودتر خوب بشه
الهی بگردم
خدا نکنه عزیزم خیلی سخته ولی میگذره بزار بمونه قشنگ خوب خوب ک شد مرخصش کنید
انشاالله زود خوب میشه برمیگردین خونه
الهی بگردم زود خوب میشه میگذره
بمیرم براش عزیزم فقد تب میکرد،؟
.......
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.