آخه برا آز کشت ادرار من ،گفت صبح ادرار اولت رو بریز،یه کوچولو،دبه نداد 😄
😆😆😆.
خدایی اینایی که تو ازمایشگاه کار میکنن صبرشون زیاده ادم حالش بهم میخوره به یه دبه شاش فکر میکنه😂😂
این آزمایشو همه مون باید انجام بدیم؟؟😵💫😵💫
نشنیده بودم میخوان دبه هم بدن بهمون🤧😂
دبه😐🥲🥲🥲🥲😐🚶🏻♀️🚶🏻♀️🚶🏻♀️
اولین ادرار صبحتو میریزی دور از دومی شروع میکنی جمع میکنی تا فرداش سر همون ساعت بعد میبری میدی ازمایشگاه واسه دفع پروتـئین و کراتنین کلیه هاس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.