۷ پاسخ

آخه برا آز کشت ادرار من ،گفت صبح ادرار اولت رو بریز،یه کوچولو،دبه نداد 😄

😆😆😆.

خدایی اینایی که تو ازمایشگاه کار میکنن صبرشون زیاده ادم حالش بهم‌ میخوره به یه دبه شاش فکر میکنه😂😂

این آزمایشو همه مون باید انجام بدیم؟؟😵‍💫😵‍💫

نشنیده بودم میخوان دبه هم بدن بهمون🤧😂

دبه😐🥲🥲🥲🥲😐🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️

اولین ادرار صبحتو میریزی دور از دومی شروع میکنی جمع میکنی تا فرداش سر همون ساعت بعد میبری میدی ازمایشگاه واسه دفع پروتـئین و کراتنین کلیه هاس

سوال های مرتبط