۱۵ پاسخ

آرسام ۳۸هفته که به دنیا اومد ۲۷۰۰بود
ماشالا بچت وزنش خوبه تا بیاد دنیا شاید ۳ کیلو روهم رد کنه کمی

وزنش خوبه که
تا ۳۹ ۴۰ به ۳کیلو نمی‌رسه؟

اینم دکترا تازه مد کردن به منم میگن

یه هفته اصلا مشکلی نیست برا من پاهاش سه هفته عقبه و سرش دو هفته جلوعه خیلی استرس دارم

برا من ۲۵۰۰ بود

برای منم دو هفته دور شکمش کمه،
هر کاری کردم هم اضافه نمیشه.
دکتر گفت به ژنتیک هم مربوط میشه

۳۷و ۲روز .۲و۷۰۰بود نی نی من

وزنش عالی

آره عالیه

دختر دوستم دوهفته عقب بود الان خوبه سالمه

ارع عزیزم خوبه.
نمی دونم با دکترت مشورت کنی بهتره

مشکلی نداره اگر اختلاف فاحش باشه بیشتر از ۲ هفته پیگیری میکنن
در این حد اختلاف بخاطر فرم های بدنی و ژنتیک بچه ها پیش میاد و مشکلی نیست

فک کنم وزنش هم ی هفته عقبه،روزای اخر خودتو ببند ب تخم مرغ آب پز

هیچ نگرانی نداشته باش طبیعیه

خوبه . میتونی بادوم بخور چیزای مقوی بخور . اشکال نداره ی هفته

سوال های مرتبط