این سونو منه که دور شکمش گفته ۳ هفته عقبه بقیه چیزاش خوبه ؟؟

تصویر
۲ پاسخ

اب خوردنتو بیشتر کن

منم 2هفته عقب بود یه هفتس لیدی میل میخورم رفتم سونو وزنش عالی شده بود دور شکمش هم خوب شده بود شمام لیدی میل بخوری عالی میشه

سوال های مرتبط