۶ پاسخ

سوپ درست کن یکم روغن زیتون یریز توش

کیبوردت ج ندارہ ؟ جیش 😑

اصلانم دعواش نکن نزنش
چون هم بیشتر لج میکنه هم بترسه شب ادراری میگیره

هنوز اول راهی عزبزم
پوشک گرفتن صبر و حوصله خیلللللی زیاد میخواد تحمل کن حداقل یه ماه

منم همینطور 😐😵‍💫

پسرمنم همبن بود اول و اخر میکنه بیخی چون خودش سفت نگهمیداره یوبس شده

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۲ سالگی
فک کنم من خیلییی خوش شانسممم خداروشکر بزنم ب تخته دخترم اصلا موقع ازشیر گرفتن و پوشک اصلا اذیت نکرد
شیر دو‌ روز اول بیقراری کرد و اماااااااا پوشک ب هیچ عنوان اصلا بهش سخت نگرفتم تو خونه راحت میزاشتم‌ بدون پوشک ولی شانسم چندباری ک جیش کرد رو‌سرامیک بود ی تایم وابستگی پیدا کرد میرفتم خونه مادرشوهر‌حتی تو دستشویی میومد باهام فقط بیرون اینجوری بود تو خونه اصلا اذیت نمیکرد و نمیچسبید بهم

هفته پیش دیدم دو روز ک از خواب بیدار میشه پوشکش خشکههه

بهش گفتم میای بریم دستشوییی گف اره یهو نشست و خودش جیش کرد دو روز ب این روال بود روز سوم اومدم ببرم دستشویی پست اومد در خونه بهش گفتم تو بشین جیش کن من الان میام رفتم اومدم دیدم هم جیش کرده هم پی پی الان ن نترس از جیش دستشویی داره نه پی پی الانم خیلی راحت هم میره جیش هم میره خودش پی پی میکنههه یعنی خداروشکر اصلا اذیتمممم نکرد با اینک ی دغدغه بزرگی برام بود فک‌کنم اون چندباری ک باخودم بردم سرویس کار ساز بودهههه 🥴🥴در کل بچه خوبیه اصلا اذیت نکرد برای پوشک و شیر

بعضی مامانا اینقد عجله دارن برای از پوشک گرفتن ب نظرم باید بزارین خودش آمادگی پیدا کنه 😬🙋‍♀️

اینممم از ماجرای از پوشک گرفتن دخترم 🥰😌