۱۰ پاسخ

وا خب یهو از اول میگفت برو سلفری،اونهمه ام هزینه غربالگریا نمیشد استرسم نمیگرفتی

من ریسک متوسط داشتم سلفری دادم خداروشکر مشکلی نبود
شما هم نگران نباش انشالله چیزی نیست
نینی سالم سالمه

چ سنت پایین باشه چ بالا دکترا میفرستن

مطمئن باش بخاطر سنت میفرست منم فرستاد جوابش خوب بود خداروشکر

من رفتم
چون بالای سی بودم
اتفاقا از دکترت ممنون باش که حواسش هست

منم ندادم نیازی نیست که مگه سر بچه های اولمون سلفری مد نبود خدایی نکرده ناسالم شدن که اینا بشن بسپار به خدا

منم بالای ۳۰ ام انتیم خوب بود دکترم گفت لازم نیس ازمایش دیگه ای بدی بعضی دکترا فقط واسه مراجعه کننده خرج میتراشن

واس منم بخاطر سنم ریسک زد ازمایش دومی بااینکه سونوها همه خوب بودن،،،بخاطر جنگ‌ نشد سلفری بدم

آخرش نفهمیدم چرا تا دکتر میفهمه بالای سی هستیم میگه برو سلفری. انگار قرارداد بستن با ازمایشگاه. اصلا گوش نده من که سر اولی نرفتم هرکی رو میشناسم نرفته.

نه عزیزم چیزی نمیشه
بالای سی رو همه سلفری میدن

سوال های مرتبط