خانم ها به نظرتون به درد میخوره بگیرم خوبه؟؟

تصویر
۱۶ پاسخ

سوال منم هست نشیمنش سفت نیست؟مثلا بخوایم بچه رو ببریم بیرون میشه باهاش رفت؟یا کالسکه بهتره؟

پسر بزرگم یه ساله بازیش بااین ماشینه بهترینه یعنی

آره خوبه کاربریش

اره پسرم عاشقشه

من تو هونهه استفتده میکنم هنوز ممیتونهه بشینه توش پتو گذاشتم می ارم داخلش راه میزرم ساکت میشه

پسر من داره خوبه
اتفاقا الان ک هوا رو به گرمی میره من میبرمش ییرون خیلی دوست داره

اگه بیرون میرید اره، چون باید هلش بدین، رکاب نداره

وای این عالیه. پسر من تا ۳ سالگی ایتفاده میکرد. بیرون میرفتم با خودم هرجا میبردم خرید مسافرت. از کالسکه کاراییش بیشتره

آره خیلی دختر من خوابش بیاد گشنه باشه هم داخلش میمونه دوسش داره

من گرفتم تو خونه استفاده کنم ولی تنوز یازش نکردم

اره خوبه دختر من داره هر روز میبرمش پارک

اره خیلی خوبه منم دارم ولی هنوز باز نکردم خیلی کاربردیه زن داداشم خیلی استفاده کرد

اره خوبن واسه کسی که هر روز میره بیرون

دقیقا سوال منم هست

سوال منم هس بنظرتون ماشین شارژی خوبه یا این؟

منم سوالم همینه

سوال های مرتبط