فامیلی مارکت داره
من دخترم پینو بیبی داره و از دیجیکالا خریده بودم.
منو یومامی خریدم ولی بچم از سریش بدش میاد خوشش نمیاد نمیگیرتش
سیسمونی صدف من گرفتم
برای چی میگیرید لیوان اموزشی؟
سیسمونی فروشی
من لیوان اموزشی پینو گرفتم هم قیمتش پایینه هم خوبه ولی ایوان اموزشی دکتربراوونم خیلی باحااااله
پینوبیبی میزنه افق کوروش میفروشه
باسلام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.