فست اتفاقا ضرر نداره مثل روزه اس تو فقط تو اون تایم فستت آب و مایعات هم میخوری وقتی هم ک فستتو باز میکنی پرخوری نکن سالاد و میوه و سبزیجات زیاد بخور قند مصنوعیتو ب کل حذف کن برنج و نون کمتر بخور من زمانی ک فست گرفته بودم شادابتر شده بودم ولی آب باید خیلی بخوری
من فست نگرفتم ولی رژیم کالری شماری گرفتم تو ۳ماه ۲۰ کیلو کم کردم از وزن ۱۰۰رسیدم به ۸۰خیلیم راحت بود اصلا اذیت نشدم
چون حجم غذات کم میشه اشتهات هم کم میشه بعدشم اگه ول کنی برنمیگردی سریع
ولی باید خیلی حواست جمع باشه و رعایت کنی
تازه بدون باشگاه این وزنو کم کردم
ار هشت شب چیزی نمیخوردم تا ۱۲ ظهر فرداش
وقتی هایی ام که ازاد بودم غذاهای رژیمی میخوردم
نون و برنج و حذف کردم نون جو میخوردم برنجم ماهی یکی دوبار
کیک و شیرینی با ارد جو و شیرین کننده های طبیعی درست میکردم
اینم غذاهایی که میخوردم
من ۶ ماه ۳۲کیلو کم کردم
بله اون من بودم تو ۳ ماه ۱۵ کیلو کم کردم
اره میشه در صورتی که بعد فستم رژیمت رو رعایت کنی
اره عزیزم خوبه مثل روزه گرفتن،فقط میتونی اب ومایعات مصرف کنی،ولی وقتایی که فست نیستی همنباید پرخوری کنی
ن ۱۵ زیاد نهایت پنج شش مثلا از هشت شب چیزی نخوری دیگ تا فردا ۱۲ اونحوری هم نباشه قبلش کلی وسایل بخوری ولی قند حذف کنی بهتر جواب میگیری
فست بگیری کنارش پیاده روی هم کنی عالی میشه
اره من فست میگرفتم خیلی خوب کم کرده بودم نزدیک ۱۰ کیلو کم کردم همون موقع هم ک فست گرفتم باردار شدم
امپول لاغری بگیر بزن
فست اسیب میزنه گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.