۲ پاسخ

بیمارستان میلاد اگر از هفته های پایین پرونده باز نکرده باشی الان برای زایمان قبول نمیکنن حداقل از هفته ۳۰ باید تشکیل پرونده میدادی الان مگر اورژانسی کیسه اب یا خطری باشه قبول میکنن

تاپیک ها مثل قبل بازدید نمیخوره کمتر دیده میشه.

سوال های مرتبط