۵ پاسخ

من ۸ تا قوطی خوردم از ۲۹ هفته شروع کردم
روزی ۲ بار می‌خوردم
و تاثیر خاصی ندیدم😅

من روزی سه بار

روزی یک بار

من بخاطر دیابت بارداری ی بار در روز ودوپیمانه

به من ماماگفت‌ روزی‌ یکبار

سوال های مرتبط

مامان آنیا💖 مامان آنیا💖 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرکم ودخترکم❤️ مامان پسرکم ودخترکم❤️ ۵ ماهگی