لطفا در این مورد نینی تون رو ببرین پزشک چون بچه یکی رفلاکسش شدیده یکی خفیف داروی هر کدوم متفاوته
و همچنین دکتر بر اساس ماه و وزن دارو رو تجویز میکنه
کیدیزول میدادم یه ماه خوب بود دوباره عود کرد رفتم دکتر فاموتیدین داد بازم خوب نیست ولی چه کنم میسازم باهاش 🥺
من امپرازول و خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.