۳ پاسخ

لطفا در این مورد نینی تون رو ببرین پزشک چون بچه یکی رفلاکسش شدیده یکی خفیف داروی هر کدوم متفاوته
و همچنین دکتر بر اساس ماه و وزن دارو رو تجویز میکنه

کیدیزول میدادم یه ماه خوب بود دوباره عود کرد رفتم دکتر فاموتیدین داد بازم خوب نیست ولی چه کنم میسازم باهاش 🥺

من امپرازول و خوبه

سوال های مرتبط