#پوشک تب درد دختر۴ سالشع شیرخشک

تصویر
۴ پاسخ

آره زیاد شد یک و 200 بود شد دوتومن.

اره من بیمه سلامت ۵۰۰میریختم الان ۱/۷۰۰

شاید مادرتون سابقه بیشتری داره
شما چند ساله سابقه بیمه داری؟

بله گران شده مام آزاد میریزیم ۲۸۰۰۰

سوال های مرتبط