۵ پاسخ

نه همین الان اخبار دیدم میگه ترامپ گفته اگه ایران بخاطر محاصره تا ۳روز دیگه نفت نتونه ارسال کنه بخاطر اینکه نفت انباشته میشه توی لوله ها ممکنه منفجر بشه اینو من دیدم تو اخبار که اینم جزو چرت و پرتایی هست که میگه

نه داره میگه اونقدر محاصره کردم تواین سه روز چاه نفت خودش پرمیشه میترکه

بله منم شنیدم

نمی‌دونم
چی گفتن مگه

من ماهواره ندارم شبکه خبر هم چیزی نمیگه از همه جا بیخبرم

سوال های مرتبط