خانوما شما تو بارداری آرایش میکنید مثلا کرم پودر اینا؟

۱۱ پاسخ

من اکثرا ارایش میکنم بخاطر این اتفاقا حال روحی ادم همینجوریش داغونه یکم رنگ و رو هم ندیم به خودمون که هیچی

آره عزیزم هرروز نه در حد مهمونی

تو خونه ن،ولی بیرون رفتنی یا مهمونی رفتنی همیشه ارایش دارم

من آره تو عید وقتی میرفتم اینور اونور میزدم

منم اگه مهمونی باشه آرایش میکنم اونم خیلی کم

من همیشه آرایش میکنم ولی آرایش سبک وملایم ت خونه از ضدآفتاب کرم پودر دار استفاده میکنم و ت بیرون کرم پودر میزنم خداروشکر جلدمم تر تمیز مونده

من اصلا اهل آرایش نیستم فقط در حد ریمل رژلب ژل ابرو

منکه نه عروسی نباشه اصلا ارایش نمیکنم

من کلا اهل ارایش نیستم اما ۵ ماهه که ضدافتابم نزدم چون ۵ ماهه تو خونم

مهمونی باشه اره، ولی من کرم پودر کلا استفاده نمیکنم، ضد افتاب میزنم.

مراسمای مهم اره

سوال های مرتبط

مامان نقل 🤰🏻 مامان نقل 🤰🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آوا  🐣🩷 مامان آوا 🐣🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان فسقلی😇 مامان فسقلی😇 هفته سی‌وسوم بارداری