خانم های باردار شما آرایش میکنید؟؟

۱۷ پاسخ

آره با خیال راحت در حد BB کرم و کانسیلر و رژ گونه رژ‌لب ریمل

اره یکم

اره جایی برم ولی کرم و پنکک فقط در مهمونی چیزی

اره بابا

منم گاهی اوقات اره ضد افتاب یکم رژ گونه و رژ لب اونم اگه لازم باشه ارایش میکنم ولی درکل اصلا حوصلشو ندارم

جایی بخوام برم درحد رژ و ریمل

من از وقتی فهمیدم باردارم اصلا آرایش نکردم ؛ نمی‌ارزه به استرسش که خدایی نکرده ضرری به بچه نرسه

بله ولی گاهی اوقات

آره رژلب بدون سرب میزنم و ضدآفتاب بارداری
رژ گونه و ریمل ایناهم جذب نمیشن همون قبلیا استفاده میکنم

نه اصلا
وای اگر خواستی استفاده کنی بدون سرب باشه

یه رژ و ریمل

در حد ضدافتاب و ریمل و رژ بی سرب
البته اگرررررر حسش باشه

بله ولی نه هر روز

اوایل نه، الان اره، من خودم اهل کرم پودر نیستم بقیه چیزا رو استفاده میکنم.

اره عزیزم

اره در حد ریمل و رژ

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ابراء🤍 مامان ابراء🤍 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری