اره من میکنم
من حوصله ندارم شاید ماهی یه بار آرایش کنم
آره همیشه😕
من درحد مرتب بودن آرایش میکنم چون بدون آرایش یجوری صورتم بیحاله همه فک میکنن مریض شدم😐
نه نمیکنم
هم خونم ارایش نمیکنم که هیچ حتی اصلاح هم حال ندارم انجام بدم
اره من بیرون میرم و دوس دارم مرتب باشم اکثرا آرایش دارم
نه بیشتر خونم وجایی نمیرم دکتری جایی هم مجبوری برم درحد ضدآفتاب
منم ارایش نمیکنم شوهرم مجبورم میکنه برا شبا ارایش کنم 😐
چرا نکنیم؟چرا انقد سخت میکنید همه چیو برا خودتون اینو نخور اونو نخور ارایش نکن اینجوری کن اون جوری کن من واقعا فک نمیکنم با ارایش کردن ب بچه اسیب برسه یکم اطلاعاتتون رو ببرید بالا
سه ماهه اول نکردم بعدش اره میکنم
من مهمونی میرم فقط ارایش میکنم
خیلی کم
چون حصلم نمیشه🤪
ولی بزنم ی ضد آفتاب و رژلب بدون سرب
همین
من ارایش میکنم وقتی میخوام برم بیرون
فقط کرم ضد افتابم رو مخصوص بارداری گرفتم و اوایلش هم رژ لب نمیزدم
ولی الان میزنم
منم بیشتر خونه ام
ولی رژ نمیزنم
حتی بدون سرب هاهم بازم خوب نیستن
بالم لب
کرم نمیزنم فقط ضدآفتاب و ریمل و ژل ابرو
ولی تو بارداری یه تا مراسم رفتم
که آرایشم سنگین بود
نه کلا اهل آرایش نیستم مگر برای اهل خونه 😉☺️
آره ولی فقط ضدآفتاب و رژ و ریمیل اورجینال
من آره ولی حالم بعد بهم میخوره باید زود پاک کنم پوستم بهم میریزه فقط وقتای بیرون میرم
من بیشتر خونه استراحتم جایی نمیرم فقط دکتر و سونو میرم که ارایش نمیکنم
اره من که میکنم
ولی با لوازم ارایشی اورجینال و امن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.