شما تو بارداری تون آرایش میکنین

۲۰ پاسخ

اره من میکنم

من حوصله ندارم شاید ماهی یه بار آرایش کنم

آره همیشه😕

من درحد مرتب بودن آرایش میکنم چون بدون آرایش یجوری صورتم بیحاله همه فک میکنن مریض شدم😐

نه نمیکنم

هم خونم ارایش نمیکنم که هیچ حتی اصلاح هم حال ندارم انجام بدم

اره من بیرون میرم و دوس دارم مرتب باشم اکثرا آرایش دارم

نه بیشتر خونم وجایی نمیرم دکتری جایی هم مجبوری برم درحد ضدآفتاب

منم ارایش نمیکنم شوهرم مجبورم میکنه برا شبا ارایش کنم 😐

چرا نکنیم؟چرا انقد سخت میکنید همه چیو برا خودتون اینو نخور اونو نخور ارایش نکن اینجوری کن اون جوری کن من واقعا فک نمیکنم با ارایش کردن ب بچه اسیب برسه یکم اطلاعاتتون رو ببرید بالا

سه ماهه اول نکردم بعدش اره میکنم

من مهمونی میرم فقط ارایش میکنم

خیلی کم
چون حصلم نمیشه🤪
ولی بزنم ی ضد آفتاب و رژلب بدون سرب
همین

من ارایش میکنم وقتی میخوام برم بیرون
فقط کرم ضد افتابم رو مخصوص بارداری گرفتم و اوایلش هم رژ لب نمیزدم
ولی الان میزنم

منم بیشتر خونه ام
ولی رژ نمی‌زنم
حتی بدون سرب هاهم بازم خوب نیستن
بالم لب
کرم نمی‌زنم فقط ضدآفتاب و ریمل و ژل ابرو
ولی تو بارداری یه تا مراسم رفتم
که آرایشم سنگین بود

نه کلا اهل آرایش نیستم مگر برای اهل خونه 😉☺️

آره ولی فقط ضدآفتاب و رژ و ریمیل اورجینال

من آره ولی حالم بعد بهم میخوره باید زود پاک کنم پوستم بهم میریزه فقط وقتای بیرون میرم

من بیشتر خونه استراحتم جایی نمیرم فقط دکتر و سونو میرم که ارایش نمیکنم

اره من که میکنم
ولی با لوازم ارایشی اورجینال و امن

سوال های مرتبط

مامان رویسا مامان رویسا روزهای ابتدایی تولد
مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری