سلام منم دخترم تا یه هفته همونطور بود بعدش اوکی شد وعده های کوچیک کوچیک میدادم هر دو ساعت ☹️
الان بهتر شده خداروشکر
یه مکمل اشتها بگو دکتر بده مثل زینک یا روغن mct oil
پسر منم همینجور شد هنوزم همینجوره دیگه دارم دق میکنم بردمش دکتر گفتم یه چیزی بده اشتهاش بهتر بشه گفت چون فاویسم داره نمیتونم بهش بدم شما اگر بچت فاویسم نداره ببر دکتر براش بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.