#پوشک#شیرخشک#تغذیه
خانما شام چی گذاشتین؟

۱۴ پاسخ

ما خونه مادر شوهریم قرمه سبزی

میرزا قاسمی

میرزاقاسمی

ما شام خونه مامانم ایناییم ، ماهی

خورشت بامیه

پیتزا تو تابه بدون نون

برا پسرم شیر برنج برا خودمون هم سوپ دال گذاشتم پسر بزرگم تن ماهی گفت میخورم

دارم میرم خونه مامانم
زرشک پلو دارن

ما آب نداریم‌ برق نداریم هنوز هیچی

مهمانیم

آش گوجه

نون و پنیر😂

هیچی.کاش مامانم زودتر برگرده 🥺.

قارچ گوجه بادمجون

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام ۲ سالگی
مامان مامان جیگر  ❤️ مامان مامان جیگر ❤️ ۲ سالگی
مامان آراد🫀🩵 مامان آراد🫀🩵 ۲ سالگی