۲ پاسخ

من بخاطر اسمشم شده نمیگیرمش😂😂

از نان سبک تر هست برای بچه هایی ک نان براشون سنگینه و رفلاکس ندارن میدن چون از همون شرکت نان هست و سبکتره

سوال های مرتبط