خانما ت هفته من کسی هس بی حال و کسل باشه؟؟
#بارداری

۸ پاسخ

من هم همینطور شدم

بله من.خیلی زیاد همش دلم میخاد بخابم و از زیر پتو نیام بیرون

من همچنان کسل و بی حالم 🤣

من ولم کنن از صب تا شب و از شب تا صب میخوابم😂😂😂😂

وای دیگه از بی حالی کسلی نگو من انگاری مریضم فقط دوس دارم بخوابم
میگن اونایی هم که بچشون دختره انگاری اینجوری میشن

من کلا نمیخام از تخت بیام بیرون

بنده.

اره بابا منکه بدجوووووور

سوال های مرتبط

مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی