خانوما ازمایش کواد مارکر و الفا پروتیین رو همه باید بدن؟؟

۵ پاسخ

دکتر منم برام نوشته بود انجام دادم

منم آزمایش اولم خوب بود هم سونو هم آزمایش اما دیروز دوباره این آزمایش رو دادم کلا آزاد حساب میشه ۴۸۰۰ هزینش شد

من آزمایش اولم خوب بود دیگه کواد مارکر و آلفا پروتئین ندادم

ب منم گفته باید بدم

ن اگر آزمایش ۱۲ هفته مشکل نداشته باشه دیگه نیازی نیست مگر اینکه دکتر بگه یا اینکه خودت دلت بخواد

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی✨🐣 مامان جوجه طلایی✨🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه🐥 مامان جوجه🐥 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری