۴ پاسخ

احتمالا داره باز میشه

هنوزم🤔خیلی طولانی شده خب دکتر چکاپ رفتی؟
بعد یک هفته یا ده روز؟

روی بخیه ها نشین زیاد سرپا و نشسته نباش
اون درد تا حدودی طبیعیه اگر خیلی زیاده ممکنه عفونت کرده باشه سفالکسین میخوری منظم؟

زایمانم طبیعی بوده.. هر کی میبینم تعجب میکنه چرا ایطور شدم. درد لگن زده ب پام میلنگم

سوال های مرتبط