۴ پاسخ

برو پیش دندون پزشک هر دارویی که برات جنازه رو مینویسه شایدم نامه بده ببری پیش دکترت تایید کنه دندونت و درست کنی

نامه از دکترت بگیر برو دندونپزشکی، من رفتم، با این ک دکتر گفت بی حسی هم مشکلی نداره خودم خواستم بدون بی حسی درست کنه

من برای سرماخوردگیم اموکسی سیلین میخورم

قرصو نمیدونم ولی دندون پزشکی تا ۲۰ هفته وقت داری بری دندونتو درست کنی بعد اون خطرناکه

سوال های مرتبط