۴ پاسخ

عزیزم اصلا دارو برای رفلاکس خوب نیس به بچه داد
حتما بعد از شیردهی به مدت ۱۰دقیقه تا ۲۰ دقیقه به صورت عمودی نگهش دار ، پسر من بهتر شده خداروشکر از وقتی اینکارو میکنم

منم هم رفلاکس پنهان داره هم آشکار
فاموتیدین دارم میدم بالا آوردنش کم شده اما هنوز رفلاکس پنهانش فرق نکرده
قراره بعد یک هفته آمپرازول شروع کنم

دکتر دختر من اول دارو نداد گفت بعد از شیر خوردن بیست دقیقه تا نیم ساعت بالا بگیرم حتما رو تشک شیب دار بذارمش و خودمم هرچی شیر رو اسیدی می‌کنه نخورم مثل ماست و ترشیجات و گوجه فرنگی و انواع نوشابه ها و .... اگه بهتر نشد بعد دارو رو شروع کنه البته وزن بچه ی من کم هم بود گفت کوچیکه هنوز برای دارو ولی من مراعات میکردم خدا رو شکر بهتر شد رفلاکس پنهانش

لبنیات نخور

سوال های مرتبط