از چند تب حساب میشه؟ ۳۶/۸ تبه؟ مرزه؟

۴ پاسخ

ن تب نیست

از ۳۷.۵, به بالا تب محسوب میشه

نه ۳۸ به بالا خطرناکه

نه تب نیست

سوال های مرتبط

مامان 🤍معجزه خدا🤍 مامان 🤍معجزه خدا🤍 ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین جان💓 مامان ماهلین جان💓 ۱۴ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۵ ماهگی