۳۶/۸ تب هست یا ن؟؟؟

۵ پاسخ

نه.

نه از ۳۷به بالا تازه ۳۷/۵هم میکن استامینوفن نده

۳۶خوبه دیگه خودتم بگیری ۳۶هستی میخواستی چند باشه خیلی یخم باشه بده

نه عزیزم
۳۸ تبه

خیر...

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان حلماخانم مامان حلماخانم ۶ ماهگی