خانما تب ۳۷روی ۸ تب هست

۵ پاسخ

سلام عزیزم من ۷۰۰ یا۵۰۰ میلیون وام لازم دارم برای خرید ماشین

شرایط وام چجوریه

واکسن زدی؟ منم درگیرم🥹

منم به پسرم امروز واکسن زدم تبش ۳۷/۸ هستش😢

اره ۳۷/۵ تبه

۳۷ روی ۸؟
منظورت ۳۷.۸؟
اگه آره یکمی بالاس
۳۶.۵ تا ۳۷.۵ طبیعیه
یکمی لباساشو سبک کن دوباره بگیر

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۵ ماهگی
مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۵ ماهگی