خانما ۳۷/۵ تب هست؟

۳ پاسخ

اره اگه ازین جیوه ایاس داره تب میکنه

اره یه نیم همیشه به شماره اضافه کنی میشه38

آره شروع تبه

سوال های مرتبط

مامان هیراد مامان هیراد ۱۱ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۱۵ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۲ ماهگی