۲ پاسخ

دقیقا عزیزم من الان 3روزه زدم تبش حتی تا۳۸/۳رفته دیگه کلافه شدبچم

اگه زیر بغلش گذاشتی باید بعلاوه نیم کنی، از 37/8 شروع تبه

سوال های مرتبط

مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی
مامان رستا مامان رستا ۱۱ ماهگی
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی