۲ پاسخ

با اجازه سوال منم هست

منم ازفردا میخام شروع کنم هرروز بهش سرلاک بدم اینهمه زحمت میکشم کلی غذای سالم ومقوی ومتنوع درست میکنم نمیدونم کجاشوم میره که وزن اضاف نمیکنن
رو هربچه ایی ی مدل سرلاک جوابه من میخام هرماه ی مدل بگیرم ببینم تواون ماه چقداضاف کردن که همونو بهشون بدم

سوال های مرتبط

مامان کیان😍 مامان کیان😍 ۱ سالگی
مامان آقا سپهر💙 مامان آقا سپهر💙 ۲ سالگی
مامان Mom.nini مامان Mom.nini ۱ سالگی
مامان دلارام 🩷🍭 مامان دلارام 🩷🍭 ۱۳ ماهگی
مامان نی نی جان مامان نی نی جان ۱۰ ماهگی