۶ پاسخ

دکتر بمن شربت داد حالا بچم اسحاله خوبم نمیشه

قطره بایو لاکت بده کار میکنه
منم دوروز کار نکرد بهش دادم دیشب کار افتاد

اگر شیر خشک میخوره شیر خشکشو عوض کن من کردم خداروشکر خوب شد

نبات کوچولو ت لیوان اب داغ بزار حل شعه ولرم شد بده بخوره

تا یک هفته عادیه اما بچه من پدرم رو در اورد تو ایام عید ۱۵ روز یبوست داشت
شربت هیدروکساید بهش دادم خودمم خوردم
شیاف گیلیسیرین گذاشتم
پیش متخصص بردم
همه کاری کردم مراقب باش اگه یه هفته بیشتر شد حتماااا ببر دکتر

اب قند بدین شکمش کار میکنه

سوال های مرتبط