۶ پاسخ

مال منم دو سه هفتس سبزه،دکتر میگه طبیعیه

احتمالا ازداروهایی ک بهش میدی شاید داروها گیاهیه اینجورمیشه

نینی منم از وقتی واکسن ۲ ماهگی رو براش زدم اینطوری شده

شکمش سرما خورده .

شکمشو با یه روسری آروم ببند یکم گرمش بشه ،سردیش شده

از شیر. اشکالی نداره مهم نیست درست میشه

سوال های مرتبط