مال منم دو سه هفتس سبزه،دکتر میگه طبیعیه
احتمالا ازداروهایی ک بهش میدی شاید داروها گیاهیه اینجورمیشه
نینی منم از وقتی واکسن ۲ ماهگی رو براش زدم اینطوری شده
شکمش سرما خورده .
شکمشو با یه روسری آروم ببند یکم گرمش بشه ،سردیش شده
از شیر. اشکالی نداره مهم نیست درست میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.