منم اجبار نکردن گفتن انلاین شرکت کن که هنوز شرکت نکردم
اره به منم گفتن حتما برو هنوز ولی نرفتم یکشنبه میرم ببینم چجوریه خوب بود میرم
به منم گفت گفتم من استراحت دارم خونه مامانم هستم نیستم گفت پس فقط یبارم شد بیا اسمت باشه تو لیست دیگه نیومدی اشکال نداره
اره ب منم میگه حتمااااا برو حوصله ندارم کسی هم نیست ببرتم
من سر بارداری قبلیم میرفتم پیش مامای خصوصیم خیلی خوب بود چون بچه اولم بود کلی چیز یادگرفتم هم کلی ورزش کردم که روحیمو خیلی خوب میکرد
من شاغل بودم گفتم وقت ندارم اصرار نکردن
من آنلاین شرکت کردم گفت فقط بدون هماهنگی دو جلسه پشت هم غیبت نکن
میرم داخل گروه حاضری میزنم و تمام
به من که گفت بخاطر جنگ برات پی دی اف میفرستم بیین! من خودم میخوام جای خصوصی برم چون جفتم پایینه میترسم
نه من سر اولی هم نرفتم سر اینم گفتن نرفتم
به من چیزی نگفتم هنوز
ن ب من گف میخوای شرکت کنی گفتم ن…
اجبار نکردن
ن به من نگفتن هنوز
از طرف خوده بهداشته؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.