سلام مامانا کیا کلاس آمادگی زایمان میرن 😅❤️

۷ پاسخ

من نرفتم چون میخوام سزارین بشم
دکترم گفت نیازی نیست

منم. میرم یه جلسه رفتم یه جلسه. نتونستم برم
دوشنبه جلسه سومع

قراره از ۳۰ هفته برم
که تا ۳۶ کلاسا تموم بشه

من سه تا زایدم نرفتم😎🤧

من میرم خوبه
ورزشم میده بهمون
کلا حال و هوام عوض میشه

یه جلسه رفتم مزخرف حرفای الکی از رو پاور پوینت

برای طبیعی

سوال های مرتبط

مامان پناه خانوم مامان پناه خانوم ۳ ماهگی