۳ پاسخ

سوال:سلام خانمای گل

خانومایی ک اضافه وزن اذیتشون میکنه
من قرص میفروشم البته از دکتر میگیرم
بدون هیچ عوارضی 100 درصد تضمینی
تو یک ماه 8 الی 10 کیلو کم میکنین
رحم و گرم میکنه
کیست  رو اب میکنه
پریود و منظم میکنه

کاملا گیاهی

هرکی خواست روبیکا پیام بزاره

@mad________ii

قرص ضرر داره
رژیم غذایی منعطف بگیر عزیزم
اگ اراده رژیم دیگه نداری
سوالی بود در خدمتم

من خوردم بد نیست

سوال های مرتبط