۶ پاسخ

من شکمم همون اولش بستم هیچ تاثیری نداشت

بلاخره یکی مثل خودمو پیدا کردم اینجا همه لاغر و باربی شدن 😢😢 نمیدونم باید چیکار کنم تا لاغر شم بچه هم شیر خودمو میدم ولی لاغر نمیشم

من خودبخود لاغر شدم و همینطوری داشتم کم کم محو میشدم😂اما خیلی خوردم الان وزن قبل بارداریمم
بعد زایمانمم تا چهل روز با شکم بند مخصوص زایمان بستم الانام گاهی گن ساعت شنی حوصلم بکشه میبندم

دکتر من می‌گفت درازنشست و ورزش خیلی موثره
گفت بستن فایده نداره
من ولی به مدتی با سال بستم، راحتتر بودم.
بعد هم که خود به خود لاغرشدم

من شکم بند اذیتم میکرد 😞نتونسم بندازم واقعا منم میخوام لاغر بشم اعصابم خ اب سده

دیگه الان بستنش تاثیری نداره

سوال های مرتبط