۳ پاسخ

مال من اصن ریزش نداره

حتما حتما حتما زینک بخور ، من هر روز یه دونه یونی زینک میخورم ، ماه ۳ تا ۶ ریزش مو به اوج خودش میرسه ، اما حتما حتما حتما مولتی ویتامین و زینک بخور

مگ مکمل نمیخوری

سوال های مرتبط