۴ پاسخ

هر کی ب بچه ش یه شیر خشکی افتاده

من گیگوز میدم عالیه

من ببلاک میدم راضیم

ببلاک.اپتامیل

من از آپتامیل خیلی راضی بودم

سوال های مرتبط