خانوما کیا بچشون هی سمت راست زیادتکون میخوره

۷ پاسخ

مال من همش سمت چپه 😂

من
دلیل خاصی داره؟

کسی بوده که جنسیتش موقع زایمان تعقیرکردع باشه

من من🖐🖐
همش سمت راسته
اصنم از سمت چپ خوشش نمیاد

من راست و وسط 😂

من کوچولو همش سمت راسته

من
ضربه هاش بیشتر سمت راستمه

سوال های مرتبط

مامان ویهان مامان ویهان ۳ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری