سلام من هفته ۷ ام ولی سینه درد دارم بنظرتون طبیعیه؟

۳ پاسخ

اره منم داشتم
الان کم شده

سینه درد یکی از علائم بارداریه

اره عزیزم من هنوزم دارم

سوال های مرتبط

مامان آیهان🍭نویان مامان آیهان🍭نویان ۵ ماهگی