۸ پاسخ

درخواست دوستی میدین؟

حالا دختر من برعکس تو‌خونه تنهایی عشق میکنه میریم تو شلوغی چسب میشه

عزیزم

من که اینجا هیچ کس هم ندارم تک و تنهاییم بچم یکماه دورش شلوغ اینجا سوت و کور خودم میبینم تنهایشان رو بغض میکنم.

درده منههههه
ینی هرجا میرم دخترم عشق میکنه ولی تا میام خونه این بچه از تو ماشین دپرس میشه و اخماش میره تو هم تا میاد خونه و گریه و بهونه و…موندم چیکا کنم باهاش همشم باهاش بازی می‌کنم و آهنگ میزارم و شبا میبرمش بیرون ولی بازم دلش مهمونی و شلوغی میخاد

منم امروز مامانم اینا برگشتن تهران ما موندیم تا شنبه برگردیم داغون شدم از بس گریه کرد و بهونه گرفت

عزیزم براش اهنگ شاد بذار تلوزیون روشن کن

روز اول سخته دوباره عادت میکنه،باهاش بازی کن

سوال های مرتبط