۹ پاسخ

ب خاطر اینکه ک رحمت داره بزگ میشه گلم نگدان نباش

من همیشه اینطوریم😬

منم تا عطسه میکنم چند قطره میریزه بیرون ، کم کم دارم اختیارمو از دست میدم😂

منم همینجوریم

عزیزم من دیروز سرکلاژ شدم شما چه علائمی داشتی بعدش
من الان مقعدم خیلی ببخشید موقع دفع مدفوع یا خروج باد درد میگیره.مث وقتی ک یبوست داریم
ولی یبوست ندارم نمیدونم بخاطر شیافه یا عوارض سرکلاژه

منم همینطورم به دکنرم گفتم گفت چون رحمت داره بزرگ میشه جای مثانه ات تنگ میشه فشار میاره شبا سعی کنید پرتقال یا اب یا میوه های آبکی نخورید تو روز بیشتر اب بخورید بدن کم نشه که به جنین اکسيژن کافی برسه

من عفونت داشتم اینجوری بودم

تکرر

منم اینجوریم همش تو دسشویی هم یکم ادرار داشته باشم نمیتونم نگهدارم زیر شکمم درد میاد

سوال های مرتبط